آموزش رفع مشکل عدم روشن شدن کلید (اخذ شناسه یکتا برای سند)

در خصوص سوال اکثر همکاران محترم در مورد اینکه پس از تنظیم کامل یک سند در سیستم ثبت آنی, کلید (اخذ شناسه یکتا برای سند) برای آنها غیر فعال است و اکثراً علت آن را عدم نصب توکن یا عدم اتصال توکن به سیستم می دانند به استحضار می رساند: کلید (اخذ شناسه یکتا برای سند) در صورت وصل بودن و یا وصل نبودن توکن به سیستم (پس از تنظیم و ثبت کلیه تبها) روشن خواهد بود به شرطی که همکاران دقت فرمایند در هنگام تنظیم سند پس از ورود به هر تب و زیر تب اقدام به ثبت مندرجات آن پس از تکمیل نمایند و حتی در مواردی که در محتوای تب هیچ تغییری نداده اند حتماً نسبت به ثبت آن اقدام نمایند تا در نهایت پس از تنظیم و ثبت کامل یک سند؛کلید ( اخذ شناسه یکتا برای سند) روشن شود و النهایه سردفتر با گواهی امضای الکترونیک مهر دفترخانه اقدام به اخذ شناسه یکتا برای سند نماید.

/ 0 نظر / 40 بازدید